niedziela, 9 listopada 2014

Zielony kot w czarnych kolczykach












akcja charytatywna

Jako , że obiecałam bloga artystycznego wiec trzeba słowa dotrzymać.
Od kilku lat dla własnego zdrowia psychicznego pozwalam sobie co jakiś czas na oderwanie od rzeczywistości i zanurzenie się w świecie koralików, bigli i wszystkich innych elementów biżuterii Hand Made. Moja miłość zaczęła się  parę lat temu w czasie permanentnego uziemienia :) ....



aukcja charytatywna


Nie mogłam w zasadzie robić nic konstruktywnego z wyjątkiem
leżenia i nawijania na żyłkę. Teraz mogę już nawijać na żyłkę nie tylko na leżąco ;) ( mowie zagadkami, już wyjaśniam .... prze cztery miesiące leżałam ponieważ groziła mi operacja kręgosłupa a ,że za nic na świecie nie chciałam się jej poddać wiec
 musiałam się wyrehabilitować i wyleżeć.

Tak zaczęła się moja przygoda z hand made.
aukcja charytatywna
Od jakiegoś czasu nie mam za dużo czasu na oddawanie się słodkiej twórczej nicości ale jednak czasem przysiadam nad stertą drobiazgów i powstaje kilka nowych rzeczy.

Miłość do kotów postawiła na mojej drodze niezwykłe osoby, pewnie nie pierwszy i nie ostatni raz.



Pomyślałam aby oddać kilka
aukcja charytatywna
drobiazgów wspaniałym dziewczynom z Fundacji " Kocia Łapka" które ratują kociaki... chociaż "ratują" to za mało powiedziane. Mimo własnego zabieganego życia oddają swoje serca małym niewinnym istotkom które nie mogą się same bronic przed światem.

Za każdym razem kiedy mam wrażenie ze więcej już się nie da one robią kolejny krok na przód i pokazują, że jak się chce można dużo więcej.

Tyle... nic dodać nic ująć ... Każde zdjęcie odsyła do aukcji ...

aukcja charytatywna
aukcja charytatywna











2 komentarze:

  1. Robisz bardzo ładną biżuterię :) Już wcześniej przeglądałam aukcje Kociej Łapki i pamiętam, że widząc te niebiesko/fioletowe kolczyki pomyślałam, że wielka szkoda iż nie mają srebrnych bigli. Dziewczyny zamieściły link do Twojego bloga, więc znów czuję przypływ nadziei ;) Czy istnieje szansa na wymianę bigli na srebrne jeśli wygram aukcję? Jeśli tak to czy trzeba będzie coś dopłacać? Pytam, gdyż niestety każda biżuteria, która nie jest srebrna od razu mnie uczula, a kolczyki naprawdę mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta odezwij się na Kociej lapce :) tez robimy biżuterię wiec taka podmiana to raczej nie problem :)

    OdpowiedzUsuń